Kildemose "kult" festival 2010
25. - 26. - 27. juni.

Odense d. 24. april 2010
Referat af generalforsamling i foreningen:

Kildemose Festivalens Venner
på Muzirkus, Provst Hjortsvej 9, 5800 Nyborg - Søndag d. 28/3 - 2009 kl. 19.00:

med følgende dagsorden:

1) Valg af dirigent og referent.

Karina Nielsen blev valgt dirigent og Jan Aaskov

2) Godkendelse af indkaldelse og dagsorden.

godkendt

3) Bestyrelsens beretning

Formanden kunne berette om den hidtil mest succesfulde festival – både økonomisk, deltagermæssigt, organisatorisk og musikalsk. Vi ser frem til en lige så god festival i 2010.

4) Fremlæggelse og godkendelse af regnskabet

Kassereren fremlagde regnskabet. Henning Jønsson og Kristian Meyer var utilfredse med at bestyrelsesmedlemmerne, der havde dækket underskuddet fra 2008 af egen lomme fik dækket deres udlæg af overskuddet. De mente også at de som tidligere bestyrelsesmedlemmer skulle have dækket deres udlæg. Bestyrelsen svarede, at de jo netop var trådt ud fordi de ikke ønskede at betale et nyt underskud og derfor netop næppe havde været solidariske med bestyrelsen hvis 2009 var druknet iregn. Derfor havde bestyrelsen valgt ikke at dække deres udlæg. Regnskabet blev vedtaget.


5) Fastsættelse af kontingent.

Bestyrelsen foreslår uændret et kontingent på kr. 100,- dækkende medlemskab - herudover betales kr. 100,- pr. dag for adgang til årets
festival. Altså kr. 300,- for hele festivalen og kr. 200,. for enten fredag eller lørdag.

Vedtaget

6) Behandling af indkomne forslag:

a)Bestyrelsen foreslår oprettelsen af 10 arbejdsgrupper, som medlemmerne kan melde sig
til, hvis man ønsker at deltage i forberedelserne til årets festival. Hermed foreslås ansvarlige til grupperne efter hvordan det fungerede sidste år:

• Praktisk arbejde: Lars og Toni
• Musikerkontakt, hjemmeside og DTP/PR: Jan D
• Entré: Brian
• Parkering, camping og opsyn med hegn: Jan H
• Toiletvogne: Jan D
• Lyd, Backline, El og PR: Jan Aa
• Vand: Tim
• Bar: Annette
• Køkken: K
• Programudvalg: Jan D , Jan Aa, Lars

vedtaget

7) Valg af bestyrelse

Bestyrelsen ser nu sådan ud:

Jan Dyrlund - formand chio@post10.tele.dk - 24812760
Jan Aaskov - kasserer og sekretær vanrock@tdcadsl.dk - 28191822
Lars Fuhr - bestyrelsesmedlem larsfuhr@hotmail.com - 28205536
Toni Van Dalen - bestyrelsesmedlem antonius.jf@gmail.com - 41353930
Annette Fuhr - bestyrelsesmedlem annettefuhr@hotmail.com - 35351844/60881844
Karina Nielsen (K) – bestyrelsesmedlem k.victor@mail.dk - 29785858
Jan Hendriksen – bestyrelsesmedlem hendriksen@mail.tele.dk - 28156296
Tim D. Jensen – bestyrelsesmedlem timqpzx@hotmail.com - 40434465

Desuden blev følgende valgt til bestyrelsen

Ronnie Olsen – bestyrelsesmedlem alkoholsen@hotmail.com 28297076
Can Dyrlund – bestyrelsesmedlem can_dyrlund@hotmail.com 52772220

Samt Henning Jønsson, der efterfølgende har vist sig slet ikke at være medlem af foreningen og derfor ikke er valgbar.

8) Valg af intern revisor

Jan Hendriksen blev valgt

9) Eventuelt.

Brian Nielsen lover at undersøge hvilke former for ansvarsforsikring festivalen gør klogt i at have.

Vi er enige om at have handelsgader lige uden for indgangen samt oprette en bod til merchandise ved scenen. Desuden skal camping og parkeringsområderne adskilles.


Jan Aaskov
referent